15 Haz 2011

 

geçen cumartesi klinikten yaklaşık bi 10 kişilik grup ev tebriğine geldi,tabii cuma akşamı 9 buçuktan sonra hazırlıklar için  mutfağa giren  ben,gece 1 sularında artık yorgunluktan tezgah üzerinde bayılmak  üzereydim,son bi de pastayı yapsam tamam rahat rahat uyuyacaktım ama öyle bi üşendim öyle bi üşendim ki ,bu üşengeçlik çok pratik bir tarifin doğmasına sebep oldu
-hani pasta yapmak için kek tabanlar var ya,onun bir katını çay bardağının ağzı ile kestim,yuvarlak kek parçaları çıkardım
-sonra oları şekerli sütle ıslattım
-yuvarlak kekimin üstüne şöyle 2 parmak kalınlığında kestiğim muz parçasını koydum,üzerini krem şanti(orman meyveli olanını kullandım pembe pembe) ile muz gözükmeyecek şekilde kapattım,bi de evde pasta süslemek için bişeyler vardu onunla süsledim
-güzel bi tabağa koydum resmini çektim,mutfaktaki tüm kirlileri bulaşık makinesine gizledikten sonra gittim yattım uyudum



© 2011 bir dişçinin günlüğü, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena