18 Mar 2011

TWİLİGHT-ALACAKARANLIK (ergen miyim neyim)

Vallahi hiç çekinmeden söylüyorum,ben twilight serisini hem okumayı  hem de  izlemeyi çok seviyorum. Akşam tv de ilk filmin tekrarı vardı,tabii ki ben işi gücü bıraktım hemen yapıştım ekranın karşısına.
-ama filmin türkçe dublajı çok kötüydü, Cullen ailesinin üyelerinden Alice, Jasper’a, Casper diye sesleniyordu,hakketten okunuşuyla  “kespır”  duydum,çok güldüm diğer hataları unuttum J
- ilk iki filmi seyrettikten sonra kitaplarını okumaya karar verip,tüm seriyi  5 gün içinde bitirmiştim geçen bahar,çok sevdim ne yapabilirim,sonra ki aşama filmlerin tekrardan izlenmesi oldu,bütün filmler en ince ayrıntısına kadar tekrardan seyredildi,yeni film gelince doğru sinemaya gidildi,yaş ortalamasının 13 olduğu sinema salonunda film izlendi.
-şimdi merakla sıradaki filmi bekliyorum,hani sorarlar ya Edward mı Jacob mu diye,hiç tartışmasız cevabım Edward
-elimdeki kitapları okuduktan  sonra yeni hedefim twilight serisini kendi dilinde okumak
not: stephanie meyer,twilight serisinin yazarı, olayları bella nın değil de bi de edward ın gözünden anlatan bir kitaba başlamış, ismi " midnight sun " ama bu kitap tamamlanamadan yazarın evinden  çalınmış internete düşmüş,yazar da bu "first draft" diyebileceğimiz yaklaşık on bölümlük yarım kitabı kendi web sayfasından yayınlamakta,ama bunun eksik bir kitap olduğunu üstüne basa basa belirtmekte,merak edenler mutlaka okumalı,tam en vurucu yere gelmeden bitiyo ama:(

4 yorum:

Judy Abbott dedi ki...

ahahahaah ben ilk önce iki kitabı okumuştum. o zamanlar henüz türkçesi yayınlanmadı diye amazondan bütünseriyi alıp okuyup bitirmiştim. ama 3. ve 4. kitapları sevdiğimi söyleyemeyeceğim. özellikle son kitaptan nefret ettim allah için.
filmlerden ilk ikisi bence daha iyiydi, üçüncü filmi hiç sevmemiştim. o edward'ın ıkına ıkına konuşması, bella'nın kazmalıkları derken fenalık geçirmiştim:))

biz de bir grup 25-35 yaş grubu kadın, her filme ilk gününden gidip sinemada şamata yapa yapa izliyoruz valla çok eğlenceli napalım? kimse kınamasın:)))

bir discinin gunlugu dedi ki...

Judy; benim istanbul daki arkadaşlarım da eclipse i hep beraber ilk haftasında seyretmişlerdi,ki yaş ort 28,bende çorlu da hasetimden çatladıydım:(
haklısın kitap sayısı arttıkça heyecan da azalıyo ama yine de deseler ki Meyer twilight ı tekrar yazıyo bu sefer de charlie nin gözünden gene okurum yani:)))

Judy Abbott dedi ki...

ahahahaah zavallı charlie'nin gözünden dünyanın en sıkıcı romanı çıkardı herhalde, yazık adama:) ama filmdeki tiplemesi muhteşem değil mi, bayılıyorum ben filmdeki charlie'ye :)

bir discinin gunlugu dedi ki...

diğerleri yakışıklılık,kaslı vücut, güzellik işi öyle götürüyo ama en süper oyuncu charlie:))

© 2011 bir dişçinin günlüğü, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena