7 Şub 2011

misafir alarmı

geçen hafta çok yoğundu,gün içinde değil bloga bişeyler yazmaya,maillerime bakmaya bile fırsat bulamadım,
-çarşamba akşamı tiyatro ya gittim ki çok güzeldi,zoitsa süper anlatmış blogunda,

-perşembe dişhekimi arkadaşlarım "sedacım müsaitsen cumartesi işten sonra sana gelelim ev tebriğine"  dediler,  akşam 7 de koşturarak çıktım markete gittim,alışveriş yaptım,eve geldim evi şöyle bir toparlamam lazım ama çok yorgunum, canım kocacım boşver gel bir film seyredelim yaparız sonra dedi ve ben filmin yarısında çoktan uyudum işler kaldı

-cuma panik içindeyim,akşam 9 da klinikten çıktım yine koşturarak eve gittim, nasıl yetiştireceğim herşeyi diye düşünürken  benim bir tanecik kocacım işten erken gelmiş,süpürgeyi açmış evi süpürmüş,temizlemiş, uçtum sevinçten tabii ki,10 sularında mutfağa girdim, ıspanaklı böreğimi yaptım,hazır fırın ısınmışken bi kek de yapayım dedim ıslak kek yaptım,kurabiye marketten aldım,makarna salatası için makarnaları haşladım, kısır için bulguru haşladım,yeşillikleri yıkadım,gözüme az geldi evde jöle buldum son kalan muz,elma ve portakal ile kadehlerde  meyveli jöle hazırladım,mutfağı şöyle bir toparladım gece 2 sularında dişimi bile fırçalamadan uyumuşum


-ve cumartesi, akşam eve geldim masayı hazırladım,kısırın yeşillikleri eşim doğradı, geri kalanları hazırladım kekimin üstü çok garip kabarmış,bıçakla düzelltim,pudra şekeri ile örttüm karlı dağlar gibi coğrafi bi görüntüsü oldu,olsun hoşuma gitti, misafirlerim geldi sohbet muhabbet ohh süper, yorgunluğa değdi;)

3 yorum:

thalassapolis dedi ki...

çok güzel görünüyor :)) elinize sağlık

bu arada hazır sizi bulmuşken buradan sorsam ayıp olur mu? Aklıma geldide 16 aylık kızım var diş fırçalarken rocs un yutulabilir macunlarından kullansak mı? Siz ne dersiniz teşekkürler

not: jöleler çok güzel ve çok şık olmuş ilk misafirime bende yapayım

zoitsa dedi ki...

anaammm masaya bak :)kızım post girerken dikkat poğça börek içerir diyin yaw :)

Unknown dedi ki...

süper lezzetli duruyor!

© 2011 bir dişçinin günlüğü, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena