20 Tem 2011

RANGO ve Johnny DEPP

-ne zaman sinemalara geldi,yoksa gelmedi mi bilmiyorum,ben geçen haftalarda  izlemeye güzel bir film ararken rastladım,mükemmel bir animasyon,
-hikaye bir vahşi batı hikayesi,fakat kahramanlar başta sürüngenler olmak üzere çeşitli hayvanlardan oluşuyor,klasikleşmiş sahneleri kullanmışlar,ama her bir sahnedeki o hayvanlar o kadar mı detaylı olur ya sanki gerçek bir fare ya kaplumbağa yı koyup oynatsalar ancak bu kadar ayrıntı görebiliriz,belki de göremeyiz,her bir sürüngenin derisindeki pulu ya da tüylerindeki dalgalanmayı tek tek seçebiliyorsunuz
-tabii ki bir de Johnny Depp faktörü var ki, sakın ama sakın tr dublajlı izlemeyin,

4 yorum:

dterdal dedi ki...

bir dişçinin blog yazması çok mutlu etti beni doğrusu. ayrıca rangoyu izledim, çok neşeli bir animasyon

Korhan Korman dedi ki...

Siz kendi içinizde birbirinize "dişçi" diye hitap ediyorsanız biz niye "diş hekimi" demek için kendimizi yırtıyoruz!! :))

Bu arada bu filmi izliycem eğlenceliye benziyor.

dterdal dedi ki...

@Korhan,
memoli gibi birşey, sadece ekip arkadaşlarım bana dişçi diyebilir :)

Korhan Korman dedi ki...

haha süpermiş :)

© 2011 bir dişçinin günlüğü, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena