28 Oca 2011

Okuduğumuzu anladık mı? -2-

Evet bugünkü kitabımız böyle çok satanlar listesini alt üst etmiş ,ay kadınlar bayılmış,hayranları kitapçılara sığmamış öyle böyle değil filan diye reklamı yapılan bir kitap,geçen ay migrosta hadi alayım ya dedim aldım ama yani ben hiç beğenmedim,zor bitirdim. bi defa hani akıp giden bir dili olur kitabın bu öyle değil,artık suç çeviride mi yoksa yazarın kendisinde  mi bilemedim, zevk alamadım. hikaye de "kocamdan boşandım,kendimi buldum,oh bide yakışıklı sevgili  yaptım,tek başıma ayaktayım" tarzı bir hikaye,illa bu tarz kitaplar okumak isterseniz Maeve Binchy bin kat daha iyidir diye düşünüyorum

3 yorum:

Adsız dedi ki...

Binchy'de bana fenalıklar getiriyor açıkçası :)..

Judy Abbott dedi ki...

bunun filmi de bana fenalıklar getirmişti, resmen sinemada uyumuştuk. ye - duat et - uyu :)))

eva dedi ki...

filmini her ne kadar hızlandırılmış şekilde de olsa bende izledim. ama bence bi kadın, bir adamdan ayrıldıktan sonra hindistana gidip meditasyon falan olayına giriyorsa o kadının kendisini bulmasından amanda hayatın anlamını bulmuş olamsından falan değil, bildiğin dibe vurmasındandır. ha gitsin amsterdama gezsin o bar senin bu bar benim anlarım.

© 2011 bir dişçinin günlüğü, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena