29 Oca 2011

biz ne zaman büyüdük?

çok güzel bir haber aldım,kimden can dostum ceyhanımdan,hamileymiş, bebek geliyomuş,hatta eylül gibi doğacakmış,doğum günü benimle aynı olabilirmiş. çok sevindim,biraz da gözlerim doldu, biz ceyhan la liseye başladığımızda tanıştık,çok şeyler paylaştık,yeri geldi çok güldük,yeri geldi gittik silivri sahilinde bir banka oturup hönkür hönkür ağladık,üniversite de şehirlerimiz ayrıldı o afyon a gitti,ben istanbul da kaldım,ama yine de bağ hiç kopmadı, üniversiteler bitti biz yine kürkçü dükkanına geri döndük tekrar gittik silivri sahilindeki o banka oturduk güzel günleri andık,ceyhan biraz daha duygusaldır,kararlarını kalbine göre verir,ben biraz daha temkinliyimdir,o yüzden lakabım "küçük anne" dir ceyhan için,hatta aramızda espridir her anneler gününde beni arar:) neyse bana telefonla haber verdiğinde dedi ki "sedacım anane oluyosun",ne diyim beni bu genç yaşta anane yapanlara canlarım  benim sizi çok seviyorum sağlıkla bebeğini kucağına alacağın günü iple çekiyorum bak gene gözlerim doldu neyse bu kadar yeter hasta gelmiş ben kaçıyorum   

0 yorum:

© 2011 bir dişçinin günlüğü, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena