17 Mar 2011

 KUTSAL MECLİS  -TED DEKKER

-Kitap  grubumuzun seçtiği mart ayı kitabmız “Kutsal meclis” Ted Dekker in bir kitabıydı,geçen cumartesi bitirdim okumayı, romanın anahtar kelimeleri; polisiye,gerilim,havva adında bir seri katil,kadın kurbanlar,rahipler,ayinler,şeytanlar.
Bundan sonrası için dikkat*spoiler alert*
-Konu baştan çekici gelmişti,hikaye başlangıçta oldukça güzeldi,yazarın dili iyi,herhangi bir mantık hatası atlanan bir şey olacak mı diye bakıyorum o da yok çok güzel ama gelgelelim sonunda yazar gitti olayı metafiziğe bağladı,
- Ben istiyorum ki bu türdeki kitaplarda seri katiller Tess Geritsen in Cerrah ı gibi zeki olsun,dahi olsun,herşeyi kendi ayarlasın tasarlasın,insanın kendi içindeki kötülüğün nelerle sonuçlanabileceğini bize bi göstersin,somut dünyada kalalım,soyut aleme hayaletlere şeytanlara bulaşmadan dedektifler  olayı çözsün,çok şey mi istiyorumJ
-Kutsal meclis bende Tess Geritsen okuma ihtiyacı doğurdu,pazar günü kayınvalideciğimin kitaplığından bir kitabını ödünç aldım,”Elif” romanından sonra ona başlayacağım.
-bu arada hazır konu polisyelerden açılmışken çok süper  dizilerde var bu ara,geçen akşam CSI:NewYork un yeni bölümünü izledim çok iyiydi ve başka bir haber; beklenen olmuş ünlü dedektifimiz,”Cerrah” ın ezeli rakibi; Rizzoli nin de  artık bir dizisi var,ben daha şöyle  baştan sona bi bölüm seyredemedim ama ilk fırsatta izleyeceğim.

2 yorum:

Unknown dedi ki...

kutsal meclisle ilgili yorumlarına katılıyorum. ayrıca elif'le ilgili yazınıda merakla bekliyorum. alıp almama konusunda kararsız kaldım:)

bir discinin gunlugu dedi ki...

elif i bitirir bitirmez yazacağım alkım,tabii yüce mahkemelerimiz izin verirse,dün klinikte bloga giremiyordum, ancak eve döndüğümde girebildim

© 2011 bir dişçinin günlüğü, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena