14 Mar 2011

nerede kalmıştık

çok oldu yazmayalı,blog yasağından sonra çorlu da hava muhalefeti bizim interneti vurunca değil yazmak,maillerime bile bakamadım,neler yaptım kısa bir özet
-salı günü minik çapta bir kar afeti yaşadık,ilk defa bu kadar yoğun tipili karda araba kullanmak zorunda kaldım normalde kar buz görünce çıkmam trafiğe ekstra strese yol açmam,fakat mecburdum,bu sınavdan alnımın akıyla çıktığımı düşünüyorum, önümde kayan araçlar,sıkışmış trafik ,inen lastik, kabus gibiydi neyse ki çiziksiz,kazasız atlattım,eve giden köprü tamamen kapandığı için,arabayı bir yere parkedip,geri kalan  yolu yürümek zorunda kaldım,hem de ince topuklu çizmelerle,hemde atkısız beresiz eldivensiz bir şekilde
-karda yürüyüşün acısı bütün hafta çıkmak bilmedi,ilaçlar,halsizlik  en son cuma sindirim sistemim de iflasını açıkladı,ne yemek ne içmek sadece haşlanmış patates
-cumartesi gecesi karın ağrılarından uyuyamayınca kitap grubumuzla belirlediğimiz kitabı bitirdim sabaha kadar
-pazar günü kendimi daha iyi hissettim,güneşte vardı zaten,dışarı çıkmak istedim, kocacım çalışmak zorundaydı gittim işyerinde onu ziyaret ettim,beraber döndük evimize:)

-Woody Allen ın bir filmini seyrettik "you will meet a tall dark stranger" film başlarken yönetmenin Woody Allen olduğunu bilmiyordum,sonra filmin sahnelerini "vicky,christina,barcelona" filmine benzettim bi baktık yönetmen oymuş. Filmde çok fazla ünlü oyuncu var örneğin Anthony Hopkins,Naomi Watts,Antonio Banderas,Freida Pinto şimdilik aklıma gelenler,konu evlilikler,aldatmalar,sevgililer,orta yaş krizleri yani ilişkilerle ilgili hoş bir film, bi de hikaye ingiltere de geçiyor,amerikan ingilizcesi hiç hoşuma  gitmiyor ama bayılıyorum ingiltere ingilizcesi ile yapılan konuşmalara,sonu biraz bizde hayal kırıklığı yarattı,ama bence sırf woody allen  olduğu için seyredilir.

0 yorum:

© 2011 bir dişçinin günlüğü, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena