29 Mar 2011

İKİZ BEDENLER-Tess Geritsen


-Kitabımızın türü polisiye gerilim
-Yazarın daha önceki kitapları olan Cerrah, Çırak, Günahkar gibi kitapların devamı niteliğinde,ama devamı dediysem sadece kahramanlar aynı konular birbirinden bağımsız
-Kitapta başrol adli tıp-patoloji uzmanı Dr. Maura Isley in,hikaye onun etrafındaki olaylarla ve geçmişiyle şekilleniyor,tabii ki diğer kitaplarda olduğu dedektifimiz RİZZOLİ,fakat karnı burnunda hamile olduğu için daha geri planda
-Olaylar Maura nın evinin önünde birebir kendisine benzeyen,hatta  dna  ları bile aynı olan bir ceset bulunmasıyla başlıyor,çok garip yerlere doğru ilerliyor. Kesinlikle mantık hatası yok,iyi kurgulanmış bir polisiye,yazar doktor olduğu için tıbbi bilgiler sınırları zorlamıyor,ölenler ölüyor,tekrardan canlanma,şeytan,hayalet yok,daha ilk sayfalardan itibaren gerilimi biraz yüksek,çabucak okunup,hemen bitirilecek bi kitap

3 yorum:

Korhan Korman dedi ki...

Bunun dizisi çok şeker kitabıda okumak istiyordum sırası ne?

bir discinin gunlugu dedi ki...

korhan;ilk önce "cerrah",sonra "çırak", bu iki kitap birbirine benzer iki farklı seri katil ile ilgili,sonra "günahkar"konu farklı dedektifler aynı,sonra "ikiz bedenler,sonra "siliniş" ama henüz okumadım sırada,bide silinişten sonra "mefisto kulübü" var,başka kitaplar da varmış ama türkçe ye çevirdiler mi bilmiyorum

Judy Abbott dedi ki...

aahahah mesajı aldım, ölenler canlanmıyor, şeytan filan yok:))) Cerrah'ı okumuştum ben, seviyorum Tess Gerritsen'i.

© 2011 bir dişçinin günlüğü, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena