5 Nis 2011

iki günlük istanbul notları

-haftasonu bir sempozyum için istanbuldaydım,geçen sefer otobüsle gitmiştim,5 saatimi otobüstü servisti otogardı derken geçirince bu sefer arabayla gidicem dedim çıktım Perşembe akşam yola,şansıma yol bomboş oh sevine sevine vardım şişli ye,üç tur atıp otopark yeri bulamayınca sevincim kursağımda kaldı
-neyse güç bela park ettikten sonra ecoşuma gittim bana yemek hazırlamış,süperdi,sohbet muhabbet,geçen hafta italya dan dönmüştü bana makarna getirmiş,şekli rengi çok güzel süs olarak saklasam mı yoksa bir an önce pişirip mideye indirsem mi hala kararsızım




-sempozyum askeri müzedeydi,girişte,plakanı,telefon numaranı ücreti filan bırakırken oradaki asker  plakayı görünce “abla tekirdağ dan mı geliyosun” diye sordu ama gözleri görseniz shrek te çizmeli kedinin bi bakışı var ya öyle “yavrıımm çorlu dan ”diyip sarılasım geldi vallahi
-yaş ilerledikçe sunumları dinlemek ayrı bir işkence halini alıyor,uyku bastırıyor,biz bütün gün o derslere nasıl giriyomuşuz diye düşünüyo insan,bi de yabancı konuşmacılar var ki apayrı,ilk gün fransız bir konuşmacı vardı,her “the “yı “zö” diye telaffuz etti ki onu dinlerken uykum açıldı
-cuma akşam her zaman olduğu gibi cevahirde bizim kızlarla toplandık,güya farklı bir yere gidecektik ama yine bir yere oturduk ve orada kaldık, o soğuk ve yağmurlu gecede eceye gidip çekirdek çitlemek daha cazip geldi(üç-dört sene öncesi olsa taksim e gider içer,bi de çınaraltında kurtlarımızı döker gelirdik)
-cumartesi gök delindi sanki,damla yere düşse sıkışan o istanbul trafiğini o yağmurda düşünün,allahım çok sıkıcıydı,adım adım,hadi diyorum çağlayanı geçince açılacak yok açılmıyo,cevizlibağı geçince açılacak yok yenibosna,avcılar,beylikdüzü,büyükçekmece derken mimarobada trafik rahatladı silivri ye 3 saatte ulaşabildim
-“bi daha da gelmem istanbula” demiyorum ama çorluya  alıştıktan sonra istanbul çok yorucu,bunaltıcı gerçekten


2 yorum:

zoitsa dedi ki...

çorlunun şehir içi trafiğine bile tahammül edemiyorken istanbul bana da yorucu geliyor:)

bir discinin gunlugu dedi ki...

ay hakikaten şu tek şerit ana caddemizin çözülmez trafiği

© 2011 bir dişçinin günlüğü, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena