27 Mar 2011

dokunmayın nöbetteyim

 
-bugün Pazar,klinikte nöbetçiyim,herkesin tatil yaptığı bi günde çalışmanın verdiği sıkıntıyı,yarın herkesin çalıştığı bi günde tatil yaparak atmayı planlıyorum
-nöbetin doğasında bi karmaşa vardır,randevulu hastalar çok olmaz olsa da tatil psikolojisi ile randevu saatinde gelmez,hasta gelişi randomizedir,bazen 2 saat boş boş oturursunuz,bazen de 3 hasta arka arkaya gelir devlet hastanesi moduna geçersiniz sırayla bütün hastaları uyuşturur,sonra tedavilere başlarsınız
-nöbetçi aşçımız olmadığı için nöbet günleri öğle yemeği % 100 pizza olur,pizza sıcacık gelir,ama mutlaka soğuk yenir çünkü siz pizzayı yiyemeden bir hasta gelir,pizza soğur, bi gün inat ettim pizzayı götürdüm 3kat yukarıdaki mutfağa mikrodalgada ısıttım daha alt kata inemeden gene hasta geldi,sıcak pizza ile hasta girişi arasındaki ilişki araştırılmalıdır bence(diyeceksiniz ki ye pizzanı hasta beklesin,yok öyle bişey,kliniğimizin ana kuralı:hasta beklemez,bekletilemez, olamaz, olabilemez)
-neyse bu kadar nöbet geyiği yeter,şu postu yazana kadar üç defa kalktım bilgisayar başından,daha sakin bir ortamda görüşmek dileğiyle

0 yorum:

© 2011 bir dişçinin günlüğü, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena