19 Oca 2011

bilgisayarsız bir hafta

Blogumu açmışım,ilk postlarımı yayınlamışım, oh yarın akşam börek yaparım teker teker tüm aşamaların resmini çeker bloguma koyarım,örgü örer açıklamalı açıklamalı anlatırım derken benim pc bozuldu,nasıl yaptım bilmiyorum masmavi bir ekran bide üstünde yazılar öyle kaldı yani, eşim format denedi yok olmadı mecburen daha usta bir tamirciye götürdü,en son pc m istanbul a yola çıkmıştı. Neyse ki ben böyle biraz üzülünce kayınpederim netbookunu bana ödünç olarak gönderdi,o biraz işyerindeki bilgisayarlarla idare edecek ama ben çok sevindim anlatamam uçtum sevinçten . Nasıl bağımlısı olduk internetin,bilgisayarların yani şu son hafta resmen depresifleştim. Ben esasında bilgisayarla biraz geç tanıştım,üniversite yıllarımda kullanmaya başladım,ama kanımıza  girdi bir kere,nev'i şahsına münhasır canım gezginim Ayhan Sicimoğlu ' nun da dediği üzre "hastasıyız",hakikaten de hastasıyız,müptelasıyız internetin pclerin

0 yorum:

© 2011 bir dişçinin günlüğü, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena