24 Oca 2011

Okuduğumuzu anladık mı?

Evet,bu başlığın altında biraz okuduğum kitaplardan bahsetmek  istiyorum, açılışımızı son günlerde çok popüler olan bir kitapla yapalım,ismi  "Asi Melekler" yazarı Danielle Trusoni. Bu kitabın reklamında  vampirlere rakip olarak geldiği söyleniyordu ama bence twilight serisiyle kesinlikle yarışamaz.Şimdi yazar oldukça ilginç bir konu seçmiş,melekbilimden bahsediyor,ki ben böyle bir bilim dalı olduğunu bile bilmiyordum,konu güzel yerlerde geçiyor-paris gibi-,ama  okurken hep birşeyler eksik gibiydi,sadece sonunu merak ettiğim için hızla bitirdim,öyle reklamlarında bahsedildiği gibi aman allah süper bir kitap değil maalesef ki,sadece vakit geçirmek için çıtır çerez hafif bir gerilim.Çok sevdiğim kitapları tekrar tekrar okuma gibi bir huyum vardır,bu kitabı ikinciye okumam,sadece kitabı bitirdikten sonra "ya bi bakalım neymiş bu melekbilim"  diye bi araştırma yapma ihtiyacı hissettim,iki melek resmi gördüm, sonra ki gün melekleri çoktan unutmuş twilight ı bi de ingilizceden okumaya çalışırken buldum kendimi..

0 yorum:

© 2011 bir dişçinin günlüğü, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena