3 Ara 2011

bi yerden başlamak lazım


Çok uzun zaman geçti yazmayalı,araya tatil girdi demek isterdim ama söyle geriye dönüp baktığımda maalesef ki blog ile arama giren işim,neredeyse tüm yazı çalışarak geçirdim,eylül sonu  bir  haftalık bir tatilim oldu ve dönüşte beklemediğim bir yoğunlukla karşılaştım,önceden iki hasta arası boş kaldığım zamanlar 1 saati bulurken şimdi 15 dakika bulursam şanslı sayıyorum kendimi,bir de sınav belası başımda,aslında ben kaşındım,dişhekimliği uzmanlık sınavına giriyorum nisan ayında,üniversite son sınıfta az da olsa istediğim sonra uzmanlık mülakatlarındaki adam kayırma ve hak yemeleri görüp iyice soğuduğum uzmanlığı bu sene TUS gibi tek bir sınav halinde yapacaklar ve bende şansımı denemek istiyorum,olmazsa  bi de eylülde gireceğim o da olmazsa  kapatıyorum kariyer dosyasını dostlar,bilmem belki çocuk yaparız:)
Neyse durumumuz budur,güzel kitaplar okudum bu ara paylaşmak için sabırsızlanıyorum haydi başlayalım tekrardan

1 yorum:

eva dedi ki...

seda başkalarının çocuklarına bakmak için uzmanlık yapmasın, kendi çocuğunu yapıp ona baksın teyzeleri yeğensiz bırakmasın. hem onun için sınav da yok :)

© 2011 bir dişçinin günlüğü, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena