25 May 2011

Kayıp Gül-Serdar Özkan

en sonunda resim yükleyebiliyorum,hadi yolculukta okuduğum bir kitap ile başlayalım
- istanbul da olduğumda bi metroda (hangisi olduğunu hatırlamıyorum) reklamını görmüştüm bu kitabın,işte bilmem kaç dile çevrilmiş,kaç ülkede "bestseller" olmuş,bilinçaltıma yerleşivermiş,kitap kulübümüzün kitabı için sipariş verirken dayanamadım bunu da aldım okuoku dan
-"bestseller" o kadar tehlikeli bi kelime ki,hep diyorum bi daha öyle bi kitap almayacağım diye ama yine reklamın tuzağına düştüm yani
-kitabı çok açık bi şekilde söyleyebilirim ki hiç beğenmedim,küçük prens in yanından bile geçemez bence,hiç vaktinizi harcamayın,uçak biraz rötarlı kalkınca  niyetim yoktu ama yanımda başka kitap olmayınca bitirmek zorunda kaldım,şaşkınlıklar içindeyim kim hangi insanlar bu kitabı "bestseller" yaptı?
-böyle biraz Paulo Coelho ya göndermeler yapmış,sanki onun tarzını taklit etmeye çalışmış ama yok yani konudan biraz bahsedecek olursam, zengin güzel kızımız yakın zamanda annesini kaybediyor,annesi ona bir sır vererek ölüyor,o sır da meğer güzel zengin kızımızın bir ikiz kardeşi olduğu,sonra ikiz kardeşini aramaya başlıyor,sonunda, söyleyeceğim valla sonunu  meğer ikiz mikiz yokmuş annesi kızın kendi içine dönüp bambaşka biri olması için düzenlediği bi oyunmuş,anlayacağınız kızımız kendini arıyormuş 

0 yorum:

© 2011 bir dişçinin günlüğü, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena