24 Şub 2011

ev hanımı

bir haftasonunu lamina porselen kursunda,bir haftasonunu da klinikte  nöbette geçirince bütün ev işleri sarktı,hepsi bu haftaya toplandı,keşke şu yukarıdaki resimdeki ev hanımı kadar mutlu olabilsem:( esasında ben severim ev işlerini,temizlik yemek hiç sorun olmaz ama çalışırken özellikle bu ara gün içinde bu kadar yoğun çalışırken,zorlanıyorum sanki.
 herkes bi temizlikçi çağırmamı filan söylüyor,bi kez onu da denedim,temizlikçi  gelecek ilk defa geliyo evime aman evi dağınık pis görmesin ne de olsa o da misafir grubundan  derken biraz toparlamaya başladım,süpürgeyi açtım,yerleri sildim,toz aldım eeee geriye bi şey kalmadı,amaan dedim sonunda otur yap kendi işini,bi de aileden alışık değilim öyle şeylere,illa her işimizi biz yapıcaz annemin hiç hatırlamam öyle bir yardımcı çağırdığını, babam bakkal-çiftçi emeklisi olmasına rağmen bütün tamirlerini  inşaatlarını kendi yapar(kaynak makinesi bile var o derece yani) neyse efenim bu hafta  akşam çamaşır yıkadım sabah ütüledim süpürdüm temizledim  arada da dişhekimliği yaptım, black swan daki gibi kişilik bölünmesi yaşıycam diye korkuyorum böyle bi tarafım kokoş bir dişhekimi diğer tarafım saçı başı dağınık  evhanımı:)

0 yorum:

© 2011 bir dişçinin günlüğü, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena