19 Şub 2011

Bir haftayı daha daha başkalarının bilgisayarlarından otlanarak geçirdikten sonra en sonunda bilgisayarıma kavuştum,çok mutluyum.

Bu hafta bilgisayar olmayınca kitap okumaya zaman kaldı,2 tane kitabı bitirmiş oldum,hadi başlayalım ilk kitap ile sabırsızlanıyorum:

CHUCK PALAHNİUK-Görünmez canavarlar
Evvvet,Mr. Palahniuk ile beni tanıştıran kardeşim Serdar,yazarımızın en ünlü kitabı DÖVÜŞ KÜLUBÜ,benim okuduğum ilk yazdığı kitaplarından bir tanesi ve büyük insan Ayhan Sicimoğlu nun dediği gibi "hastasıyım " bu yazarın.

Esasında bir Palahniuk dosyası yapsam çok daha iyi olur,her kitabı ayrı bir olaydır.
GÖSTERİ PEYGAMBERİ ve TIKANMA okuduğum diğer kitapları. Ayıp olmazsa Chuck diyeceğim,kitaplarında normal insanları yazmayı sevmez,bütün karakterleri problemlidir,sorunludur. kitabı okurken rahatsız hissedersiniz kendinizi,böyle batar bi şeyler,zaman zaman iğrenirsiniz,mideniz bulanır ama bırakamazsınız elinizden o kitabı sonuna kadar devam edersiniz, belki de sıcak koltuğunuzda oturup o karakterlerden biri olmadığınıza şükredersiniz,garip bir histir Palahniuk okumak,toplum içinde görmezden geldiğimiz belki de görmek istemediğimiz şeyleri tokat gibi yüzünüze çarpar,sarsılırsınız.

Görünmez  canavarlar kitabını özetleyecek olursam,güzel bir manken,feci bir kaza,hıv pozitif bir erkek kardeş
ilaçlar,hormonlar,sorunlu aileler,tüm karakterleri birbirine bağlayan bir sapık.

Daha fazlası için kitabı okuyun anacım,diğer kitaplardan özellikle" tıkanma" yı anlatmak istiyorum ama  sonraya bırakalım 

0 yorum:

© 2011 bir dişçinin günlüğü, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena