8 Oca 2012

Shantaram-Gregory David Roberts

ne zaman bu kitapla iligili bişeyler yazmaya çalışsam hep bölündü,hep birşeyler araya girdi,ama inat ettim illa bu akşam yazıcam,yarımda olsa yayınlayacağım,hemen hızlıca konuya girelim,kitap kulübümüzde duymuştum bu adı sanki hindistanla ilgili,yoga meditasyon iç huzur kitabı gibi düşünmüştüm başlığı görünce ama kesinlikle alakası yok,esasında bu kitap bir otobiyografi,ne kadarı gerçek ne kadarı hayal ürünü bilemiyorum ama yazarın dediğine göre bu kendi hayat hikayesi,bu hikaye Avustralya da hapishaneden kaçıp Bombay  a gelmesi ile başlıyor,yaklaşık 900 sayfalık bir kitap,ilk gördüğümde  "nası bitireceğim ben bu kitabı" diye korkmadım desem yalan olur ,bi de puntoları mümkün olan en küçüğünden seçmişler,tüm bunlara rağmen çok baydığını söyleyemem,tabii tempo hep yüksek devam etmiyor o kadar da olacak yani adam 900 sayfa yazmış,ama bu yazdıklarının hepsi başından geçtiyse vallahi bravo diyorum,çok merak ettim yazarı biraz araştırdım, "shantaram.com" birçok ayrıntı ve resim mevcut,belirtmeden geçemeyeceğim kitabı okurken gözümde canlanan tip daha farklıydı,gerçek halini görünce şaşırmadım desem yalan söylemiş olurum:)

0 yorum:

© 2011 bir dişçinin günlüğü, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena