26 Nis 2011

SUÇ-Bir ceza avukatından gerçek hikayeler

-geçen hafta kardeşimin önerisiyle bu kitabı gördüm,zaten kitap siparişi verecektim kitap kulübümüzün mayıs ayı kitabıyla beraber bu kitabı da okuoku dan aldım,iki gün içinde kargo bana ulaştı,hız gözlerimi yaşarttı ne yalan söyleyeyim 1 hafta beklerim diye düşünüyordum(bu kitap ntv yayınlarında 15 tl idi,ama diğer siteden 11 tl ya filan geldi)
-kargo paketini açtıktan sonra kitabı okumaya başladım, hastalarımdan biri randevusunu iptal edince 1 saatim daha oldu kitabı okumak için ve ertesi gün bitirdim,kitap kısa kısa hikayelerden oluşuyor ama her bir hikaye o kadar farklı ve sürükleyici ki,her birinden ayrı film olur diye kocacıma anlatıyordum ki sonra öğrendim "şans" adlı hikaye film için satın alınmış bile
-hepsinin gerçek olması tabii ki de ayrı bir tat katıyor okumanıza,bir iki hikayeyi babama anlatayım dedim,babam direkt önyargılı bir şekilde "kesin abartıyordur yazar" diyerek hevesimi kırdı valla,hayal gücü de olsa gerçek de olsa güzel bir çırpıda okunası hikayeler bunlar hiç çekinmem herkese tavsiye ederim

0 yorum:

© 2011 bir dişçinin günlüğü, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena